Wyszukiwarka komunikatów

W bazie dostępnych jest 67 komunikatów

Wybierz kategorię:

Wybierz tryb:

* aby wybrać kilka pozycji zaznacz je trzymając wciśnięty ctrl

pokaż komunikaty z ostatnich: dni

Komunikat

Przedmiot:Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym położoną w Opolu. Na podstawie art pobierz PDF › pdf
Kategoria:Komunikaty i ogłoszenia pozostałepokaż z tej samej kategorii »
Tryb:Przetargpokaż z tego samego trybu »,Innepokaż z tego samego trybu »,Sprzedażpokaż z tego samego trybu »
Branża:Administracja (urzędy, samorządy)pokaż z tej samej branży »
Data zamieszczenia:14/11/2024
Termin ważności:21/11/2024
Siedziba Organu Zlecającego (miasto):Opolepokaż z tego samego miasta »
województwo:opolskiepokaż z tego województwa »
Opis:Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym położoną w Opolu. Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118 a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) Prezydent Miasta Opola wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej zawiadamia o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości oznaczone numerami działek: 3552 obręb Półwieś o pow. 0,0264 ha, przejętą na rzecz Gminy Opole w drodze decyzji Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 listopada 2023 r. nr UAB.6740.350.2023.KB (ZRiD 4/23) zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej (nr 103630 O) ul. 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej, będącą w części własnością nieżyjącego Krzysztofa Gajdy 1115/1 obręb Grudzice o pow. 0,0255 ha, przejętą na rzecz Gminy Opole w drodze decyzji Prezydenta Miasta Opola z dnia 21 marca 2024 r. nr UAB.6740.576.2023.MG (ZRiD 2/24) zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 103730 O ulicy Dobisa, będącą własnością nieżyjącej Zofii Lisoń Po zmarłych osobach nie zostały przeprowadzone lub nie zostały zakończone postępowania spadkowe. Wobec powyższego wzywa się spadkobierców wyżej wymienionych osób oraz osoby, którym przysługują do ww. nieruchomości prawa rzeczowe, o zgłoszenie tego faktu Prezydentowi Miasta Opola. Jednocześnie informuję, że w przypadku nie zgłoszenia się osób uprawnionych w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się w prasie niniejszego ogłoszenia, zostanie wydana decyzja ustalająca wysokość odszkodowania za ww. nieruchomość przejętą inwestycji, o której wyżej mowa. Zawiadomienie to wywiesza się na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Opola (Plac Wolności 7-8, ul. Piastowska 17 - V piętro i Rynek-Ratusz) oraz publikuje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola http://www.bip.um.opole.pl/.